Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Resepi Puding Untuk Jualan

Resepi pudding untuk jualan baju, resepi pudding untuk jualan yang, resepi pudding untuk jualan tanpa, resepi pudding untuk jualan pulsa, resepi untuk kanak kanak, resepi untuk berbuka puasa, resepi untuk pesakit buah pinggang, resepi puding jagung, resepi puding gula hangus,

Selamat datang ke dunia masakan! Hari ini kami ingin berkongsi satu lagi hidangan yang menarik dan pasti memuaskan selera anda. Iaitu makanan pencuci mulut yang menyegarkan iaitu Puding SejukSejuk. Kami tahu banyak yang suka makan pencuci mulut selepas makan malam atau hanya sekadar menikmati bahagian yang lazat selepas makan siang.

Puding SejukSejuk

Jadi hari ini, kami menawarkan satu hidangan unik dan boleh dicuba iaitu Puding SejukSejuk. Puding ini sangat mudah untuk disediakan dan memang pasti menjadi kegemaran sedia ada anda. Ikuti arahan kami dan cuba sendiri resepi ini. Anda pasti tidak akan kecewa!

Bahan-bahan

  • 1 paket gelatin
  • 1 cawan air suam
  • 1 tin susu pekat
  • 1 tin air byk
  • 1 tin krim pekat
  • Buah segar (untuk hiasan)

Cara-cara

  1. Campurkan gelatin ke dalam air suam hingga larut.
  2. Tuangkan susu pekat ke dalam kuali dan masukkan air byk.
  3. Panaskan campuran tersebut hingga mendidih.
  4. Setelah mendidih, masukkan larutan gelatin ke dalam kuali dan masak hingga larut sepenuhnya. Pastikan agar tidak ada biji-bijian dalam puding anda.
  5. Last but not least, masukkan krim pekat dan kacau sehingga semua bahan tercampur rata.
  6. Setelah adunan puding sejuk, tuangkan ke dalam acuan puding berbentuk.
  7. Setelah sejuk, hiasan dengan buah-buahan segar dan hidangkan.

Jangan lupa untuk membekukan puding selama beberapa minit sebelum memakannya. Sekiranya anda ingin menikmati pencuci mulut yang sejuk dan menyegarkan, cubalah resepi ini hari ini. Semoga anda dapat menikmati dan menikmati pencuci mulut yang menyegarkan ini bersama keluarga dan rakan-rakan anda. Selamat mencuba!

Resepi Puding Untuk Jualan

If you are searching about Resep puding nutrijel nata de coco (ide jualan 1000an) oleh devi, you've came to the right page. We have images like Himpunan 15 resepi puding yang sedap untuk sejukkan tekak, puding kastard berkuah resep hidangan penutup, puding, buah, resep puding cup untuk dijual istimewa di 2020 puding, resep, puding. Here you go:

Puding kastard berkuah resep hidangan penutup, puding, buah, puding roti dan sos kastard untuk jualan resepi dari peniaga – aszulqa.com

Sedapnya makan puding sejuksejuk, aneka resepi mudah boleh cuba. Puding buah resepi kastard koktail berkuah agar resipi custard trifle koktel pudding mulut pencuci bergambar olahan pilih resep sedap hidangan. Puding kastard berkuah resep hidangan penutup, puding, buah. Resep puding nutrijel nata de coco (ide jualan 1000an) oleh devi. Puding roti dan sos kastard untuk jualan resepi dari peniaga – aszulqa.com. Cara nak membuat puding jagung untuk jualan jarrettldhobbs. Resepi agar agar kosong pamelaphee


Also read:

.
close