Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Resepi Puding Karamel Bekas Kecil

Resepi puding roti karamel, resepi puding karamel, resepi puding karamel roti, resepi puding, resepi puding karamel, resepi puding roti sos kastard, resepi puding kastard buah,

Jom mencipta masakan yang lezat dan memukau dengan Resepi Puding Telur Gula Hangus yang mudah dan sedap ini! Puding yang manis gula hangus ini pasti akan memikat selera anda!

Bahan-bahan:

  • 6 biji telur ayam
  • 1 cawan gula pasir
  • 3 cawan susu segar
  • 1 sudu teh esen vanilla

Langkah:

1. Panaskan ketuhar pada suhu 180 darjah Celsius.

2. Pukul telur dengan gula hingga kembang.

3. Tambahkan susu segar dan esen vanilla sambil dikacau.

4. Tuang campuran ke dalam loyang dan bakar selama 50 minit atau sehingga masak.

5. Biarkan ia sejuk dan nikmatilah.

Selain daripada rasa yang sedap, puding ini mempunyai tekstur yang lembut dan halus. Ia sesuai untuk makanan penutup selepas makan tengahari ataupun makan malam. Anda juga boleh menghidangkan puding ini sebagai hidangan manis pada majlis dan perkumpulan keluarga.

Jadi, jangan tunggu lagi! Cuba resepi Puding Telur Gula Hangus yang sedap ini hari ini dan tolong pastikan untuk berkongsi resipi ini dengan rakan-rakan anda supaya mereka juga dapat menikmati kelezatan dan keistimewaan resepi ini!

Resepi Puding Karamel Bekas Kecil

If you are looking for Puding karamel resepi ii azie kitchen, you've came to the right web. We have pics like Resepi puding karamel mudah, resepi puding telur gula hangus g liga mx, resepi puding karamel biskut • resepi bonda. Read more:

Resepi puding karamel dalam bekas kecil indeeplurve, cara buat puding karamel tanpa telur dan kukus, yang pasti sedap

5 resepi puding mudah & cepat disediakan, sesuai untuk open house. Resepi puding karamel biskut • resepi bonda. Puding karamel telur tanpa kukus sedap pasti nak makan lupa takpe. Resepi puding karamel mudah dan cepat youtube. Resepi puding karamel step by step surat rasmi h. Puding karamel letsmasak koleksi variasi resipi dipelajari resepi. Resepi puding karamel dalam bekas kecil indeeplurve


Also read:

.
close